Wyposażenie
- radio z CD
- ogrzewanie Webasto (na ropę)
- lodówka
- echosonda
- WC chemiczne
- oświetlenie kokpitu
- instalacja wody pitnej
- instalacja elektryczna
- relingi
- kuchenka gazowa
- zlewozmywak
- napełniona butla turystyczna z gazem
- pełne wyposażenie kambuza
- środki ratunkowe i gaśnica
- stolik kokpitowy
- gniazdko ładowania telefonu
- kotwica
- cumy
- pagaje
- bosak
- odbijacze
- siekierka
- saperka
- wiadro
- drabinka rufowa
- bimini
- instalacja 12/230Volt
- Ubezpieczenie OC, JachtCasco, NW
- Ubezpieczenie od kradzieży silnika
- Ubezpieczenie rzeczy osobistych załogi
Dane techniczne
Długość kadłuba
|
740 cm
|
Szerokość maks.
|
250 cm
|
Zanurzenie min.
|
40 cm
|
Zanurzenie do KLW.
|
40 cm
|
Liczba koi
|
6 |
Maks. liczba załogi
|
6 |
Wysokość w kabinie
|
190 cm |
Typ steru
|
sterowanie silnikiem
|
WC
|
kabina, wc chem.
|
Rodzaj silnika
|
zaburtowy
|
Marka silnika
|
Mercury |
Moc silnika |
20 KM
|
Spacer po jachcie
Laguna 700 Cruiser to motorowy, wypornościowy, jacht spacerowy z rodziny barek i hausbotów. Jacht ten już na etapie samego projektowania został nagrodzony przez prestiżowe Królewskie Stowarzyszenie Okrętowców, a projektant, Bartosz.Sułkowski, jest absolwentem Wydziału Oceanotechniki i Okrętownictwa Politechniki Gdańskiej.
Jest to idealny jacht do spokojnego i komfortowego spędzania czasu na wodzie. Jeżeli szukasz do czarteru jachtu motorowego, , przewidywalnego, a sprawiającego że wypoczynek na wodzie jest prawdziwą przyjemnością – Laguna 700 Cruiser to właśnie jacht dla Ciebie. Jacht jest przeznaczony dla 6 osobowej załogi. Do czarteru i prowadzenia tego jachtu motorowego patent nie jest wymagany. Obowiązujące w Polsce przepisy stanowią, że łodzie motorowe o mocy silnika do 75 kW, długości do 13 m oraz prędkości ograniczonej do 15 km/h nie wymagają posiadania uprawnień. Nie są wymagane, choć pewne doświadczenie jest mile widziane i przydatne..Nawet przed rejsem, tym pierwszym, warto na przykład przejrzeć znaki szlaku wodnego i zapoznać się z obowiązującymi przepisami, aby uniknąć niepotrzebnego stresu już na wodzie.
W środku jachtu znajduje się duża zamykana kabina dziobowa, obszerny kambuz z lodówką, zlewem, szufladami i pełnym wyposażeniem kuchennym i stołowym, przestronna, wygodna messa, duża koja rufowa oraz kabina sanitarna z umywalką i wc chemicznym. Ergonomia całego jachtu została pomyślana tak, aby nikt z czarterującej załogi nie miał problemów z poruszaniem się po jachcie. Nawet osoby z ograniczoną ruchomością. Zamontowane ogrzewanie uchroni załogę przed zimnem w chłodniejsze dni. Jacht wyposażono w dużą liczbę uchwytów i relingów, albowiem jednym z głównych założeń projektowych było bezpieczeństwo. Sterowanie jachtu odbywa się za pomocą silnika sprzężonego z „kierownicą”, co bardzo ułatwia manewry w porcie.
Kokpit Laguny 700 wyróżnia się przestronnością i wygodnym zejściem od strony rufy na podest oraz pomieści oprócz załogi również gości, którzy zechcą ją odwiedzić.. Specjalnie przygotowane stopnie i szerokie półpokłady zapewniają wygodną komunikację po całym pokładzie, natomiast pokład dziobowy docenią osoby lubujące się w kąpielach słonecznych.
Na jachcie Laguna 700 Cruiser „SzeraTon” z firmy Netta zamontowaliśmy też specjalne cabrio. Jest to zadaszenie wraz z bocznymi i tylną ścianką wykonaną za specjalnej tkaniny oraz folii tworzącej duże „okna”. W gorące dni czarteru daszek osłoni czarterujących przed słońcem, a w deszczowe, wraz z bocznymi ściankami – przed deszczem. Cabrio można zwinąć, jeśli takie jest życzenie załogi, która chce się cieszyć powiewem świeżego, mazurskiego powietrza. Jacht motorowy „SzeraTon” wyposażony jest również w echosondę, znacznie ułatwiającą poruszanie się po akwenie Mazur oraz w bardzo przydatne baterie słoneczne, zapewniające wystarczającą ilość prądu dla wszystkich urządzeń jachtu i sprzętów osobistych załogi czarterującej. Oczywiście, w granicach rozsądku – od czasu do czasu trzeba doładować akumulatory w porcie!